ابزار منو ثابت

هوشم ببر

می ‌برزند ز مشرق، شمع فلک زبانه

ای ساقی صبوحی، درده می شبانه

گر سنگ فتنه بارد فرق منش سپر کن

گر تیر طعنه آید جان منش نشانه

عقلم بدزد لختی چند اختیار دانش

هوشم ببر زمانی تا کی غم زمانه

هوشم ببر زمانی تا کی غم زمانه

صوفی و کنج خلوت، سعدی و طرف صحرا

صوفی و کنج خلوت، سعدی و طرف صحرا

صاحب هنر نگیرد بر بی هنر بهانه

صاحب هنر نگیرد بر بی هنر بهانه

می‌برزند ز مشرق، شمع فلک زبانه

ای ساقی صبوحی، درده می شبانه

گر سنگ فتنه بارد فرق منش سپر کن

گر تیر طعنه آید جان منش نشانه

عقلم بدزد لختی چند اختیار دانش

عقلم بدزد لختی چند اختیار دانش

هوشم ببر زمانی تا کی غم زمانه

هوشم ببر زمانی تا کی غم زمانه

صوفی و کنج خلوت، سعدی و طرف صحرا

صوفی و کنج خلوت، سعدی و طرف صحرا

صاحب هنر نگیرد بر بی هنر بهانه

صاحب هنر نگیرد بر بی هنر بهانه

 

                                                                                                    محسن نامجو

 

 



نظرات شما عزیزان:

رومینا
ساعت11:53---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

رومینا
ساعت11:32---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

ساغر
ساعت18:10---23 بهمن 1392
خیلی عالی ...از محسن نامجو خوشم میاد
مرسی ک ب وبلاگم اومدی و نظر دادی با نظرت موافقم سعی میکنم بیشتر دقت کنم


دلگشا
ساعت17:24---23 بهمن 1392
ببخش کـه گاهـی بهــانه ات را می گیـرد !

یـــادش میـــرود کـــه رفتـــه ای ،

دل اســــت دیگــــر !

کمــــی تــــو را مـــی خـــواهـــد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:,

] [ 8:23 ] [ دلشوره ]

[ ]